Stressig dag, minst sagt!

Vilken dag detta varit..
Började med en sväng ut i snön med hästarna, jag red Moa och vet ni? Jag galopperade, barbacka, första gången sen olyckan. Gissa om någon var lycklig! Ja Moa också faktiskt.. tro det eller ej!
Sen började ju min käre vän S ringa mig och jag fick himla bråttom, in till stan och käka lunch med han och hans vän.. Vilket var himla trevligt! Insåg dock att jag glömt min plånbok när jag kom in till stan, klant- Jenny!
Med mat i magen, åkte jag hem, hämtade plånboken och sen in till knalleland och systembolaget och fajtas med alla tusen människor som vill ha bubbeldricka till nyår. Helt utplockat givetvis, men fick tillslut tag på det mesta jag skulle ha! Bartendern Jenny imorgon!
Sen snabbt till affären, där givetvis inte allt fanns som jag behövde, typiskt va? Jag som handlar så sällan...
Gymmet-träning-activio-grymt jobbigt kort och gott. Sen sola, tillbaka till affären och möta Madde, vi hämtade upp min nya pälsjacka som kom på posten idag. Ska se om jag hinner visa er, helt galet fin! Sen hämta lite grejer hos S, och direkt hem till Madde för att fixa håret och prata lite skit. Jag fick passa på att se hennes nya mysiga lägenhet med. Kul att träffa henne som vanligt! Du är guld gumman!

Jag skulle kunna fortsätta här, men som ni förstår har jag haft en hektiskt dag och är helt galet trött. Ska dessutom upp tidigt imorgon och bli grejad med. Mmm, lyxigt värre.
Skriver mer imorgon istället, hör dessutom att min mobil börjat med sina nattliga samtal igen så kanske ska kika vilka som vill mig något nu. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Gillar du att ta kort och har någon fin bild liggandes på din dator? Då får du gärna skicka in den till "Picture Of The Day" på min blogg. Där har du chansen att få din bild publicerad samt en länkning till din blogg! Mer info om vad det är finns på min blogg om du är intresserad :)

2009-12-30 @ 23:41:34
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0