Segt var det här..

Alltså, jag lever fortfarande på våran gårdag.. Riktigt kul..
Började kvällen hos M.. Från henne tog vi taxin till någon jag glömt namnet på (som vanligt..) men en kompis, kompis på Sjöbo. Där var det bara killar så dom behövde lite kvinnligt sällskap.. Det var ungefär vid denna tiden jag körde igång med mina dumheter.. Jag säger ju att jag inte ska dricka alkohol.. Men oj vad roligt jag hade, åt mig själv iallafall! Jag är numera DJ, artist, brats-älskare och ja. Listan kan göras lång!
Härifrån knödde (ursäkta göteborskan, tryckte.?) vi in alla i en taxi och stan nästa. Xoy som först var ganska lugnt blev både osäkert och förbaskat livat..
Tiden bara rann iväg och vi hann med saker som att dansa, tequila-race, göra oss bästa kompisar med bartenderna (och en vakt..), smuggla (tänker inte gå in på detta mer..), hämnas (enbart i tanken dock..) och tillochmed va lilla Jenny riktigt illa ute en stund.. Om blickar kunde döda, varför? Ingen aning, jag är alltid oskyldig.. Även när jag inte är det..
Jaja efter lite missförstånd eller något så hade jag ingen jacka och ingen sovkompis haha, så jag fick leta upp en ny.. Nej men slutade iaf på Bergsbo (bara lugn, ingen vilt främmande människa jag lovar..) och som jag skrev innan blev det lite komplikationer när jag sen skulle hämta mina grejer. M jobbade, och jag hade ingen jacka, gårdagens kläder och i det inräknat mina skyhöga skor.. På isgata, ingen bra kombination! Fick lite sällskap en bit påväg till M:s jobb.. dessutom gentleman som denne är lånade han ut sin jacka en stund.. Tack D!
Fick sen istället skjuts så behövde aldrig gå så långt, nu vet jag någon som är besviken..

Jaja efter att jag kommit hem till M:s lägenhet och fått fräscha upp mig lite iaf så blev det in en sväng till stan då jag bestämt ville ha några skor som jag hoppades fanns kvar i min storlek.. Sista paret!
Hämtade upp M som slutade, och vi åkte en sväng till knalleland och kikade även där. Lämnade av M igen och sen var det raka vägen hem och byta bort mina skyhöga klackar mot ett par mer barnvänliga skor och sen tutade jag upp till min faster där det var släktträff. Tur att jag har en sådan underbar släkt som faktiskt kan göra släktträffar till något roligt! Jag tycker om er allihopa!
Efter släktträffen har jag hunnit med att vara i stallet med, hur har jag lyckats med detta? Ingen aning haha, jag har knappt hunnit andas emellan ju. Men nu är det dags att duscha och sen ska jag till M och efter det blir det förfest, på ett ganska oväntat ställe tro mig ;)
Sen blir det väl ut på krogen igen, jag är på riktigt superhumör så detta kan bli bra!
Jösses vad mycket jag skrivit nu, men men ni får helt enkelt sätta på er läsglasögonen.. Eller kanske dags att ta av sig dom nu dock..
Vi hörs sen. kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0