Santa can you hear me?

Hej mina vänner.
Ni behöver inte oroa er, jag lever trots mina bravader ute i snön inatt.. Sover inte heller om det var det ni trodde!?
nej jag var uppe tidigt idag på Activio-pass med mamma, det jobbigaste passet igen. Alltså det är det värsta jag varit med om någon gång helt slut va jag.
Återhämtat mig nu dock..
Sen blev det att hämta biljetter inför juldagen, sola, boka tid till makeupartisten inför nyår (äntligen), knalleland en sväng, systemet och slutligen åt jag och M mat på Spice'n'rice, grattis till mig då detta var första gången..
Men nu måste jag skynda mig till min lilla buse, har en liten julklapp till Rebecka som jag måste hinna ge innan hon åker hem. Bara för att hon är så himla go! :) Både jag och Dino är hopplöst glada över att vi får stå hos henne! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0