Onsdagsmys.

Nu är jag äntligen hemma.
Försov mig imorse. Inte konstigt med tanke på att jag inte lyckades somna imorses fören jätte sent. Jag var helt slut, men det gick verkligen inte sova. Sen var det dags att pallra sig iväg till gymmet, då jag missade sjukgymnasikten. Gjorde dock några av övningarna här hemma nu när jag äntligen kom hem. så jag inte tappar allt nu när jag faktiskt börjar komma igång.
Activio blev det idag, med puls band och hela köret. Galet jobbigt är det! Men riktigt kul, ska dit med mamma imorgon med och köra samma pass. Efter träningen blev det duschen och sen direkt en promenix till stan. Det ligger ju så långt bort liksom. Säkert flera hundra meter!
Mötte upp T på Café viskan och vi satt där och pratade. Mysigt att träffa min fina T, bara M som saknades. Dock var den jäkeln i Göteborg på utbildning idag. Men ska möta upp henne snart..
Förövrigt, tror ni jag har köpt skorna jag hittade igår? Jo tack, kunde inte låta bli! Jag är ett hopplöst fall...
Jaja ska fixa iordning mig så jag kan möta upp M  stan. Vi ska passa på att sola lite! Får se vad som händer sen...
Kram på er.


Den här myssugna pojken möttes jag av här hemma.. Fina Nappe! :)


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Men gud vilken söt pojke ;D

2009-12-03 @ 21:51:23
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0