Natti natti.

Jag sitter hemma och tar det lugnt ikväll.. Första gången på länge faktiskt, inte ens orkat bry mig om när telefonen har ringt eller plingat till lite. Skönt!
Tittat på film och lyssnat på bra musik.. Borde städa lite men ska försöka ta tag i det snart. Sen blir det nog sova om jag ska orka upp och träna halv sju imorgon bitti. Härligt!
Jag är jätte trött för tillfället, vet inte vad det är med mig.. Knappt varit uppe 12 timmar ens idag? Jaja blir inte lika sent idag iallafall!
Sov gott sen.

Napoleon Nappe Bögen Magnusson i egen hög person..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! han ser verkligen ut som den glidare han är! :D Å dino är ju för underbart fölsöt! Jag tror oxå att han kommer att bli lika vacker som sin matte om några år :P

2009-12-15 @ 13:15:36
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0