I look so much better when you're not around.

Jag är vaken, och har väldigt bråttom. Jag ska nämligen till stallet sen blir det direkt lite träning på gymmet igen. Nu kan jag inte hålla mig längre, stygnen få gå upp bäst dom vill. Hoppas nästan dom gör det för dom skaver bara ändå...

Vilken superkväll jag hade igår då..
M och V stod utanför mitt hus och väntade just när jag skrivit förra gången.. och då hade vi ju strömavbrott. Lycka till att hitta kläderna och bikini och allt då?!
Jaja jag tände väl alla hundra ljus jag har här uppe, och skyndade mig ut så åkte vi. Tills Hyssna faktiskt, rätt ut i skogen! Träffade där några av deras kompisar som bjöd på tacos, vilket alla i detta fallet vet att jag aldrig skulle tacka nej till! Efter det så sprang vi ut i badkläderna och skor (jag i stövlar haha lårhöga stövlar och bikini, vilken kombination...) satte oss i badtunnan och det va riktigt skönt faktiskt. Jag och massa killar, om jag mådde bra?..Haha!
Får man nog ta och göra om!
Efter en dusch och lite sånt sen så fick vi följa med ut i ladugården, där fastnade jag ju givetvis direkt vad några kalvar som bara några få dagar. Så söta, försökte få med mig några hem till Dino som han skulle kunna leka med men det funka inte så bra. Tror han hade behövt en liten tjur att leka med sen faktiskt.. Dom hade väl dödat varandra men men..
Vid tolv tiden körde V oss hem och M hoppade av här och jag fick istället köra honom hem. Stannade där en stund och pratade lite innan jag hoppade in i bilen och bet ihop och körde denna öde skogsväg tillbaka SJÄLV i bilen. Jag är sveriges mest mörkrädda människa, och fått höra att det spökar där ute vid M:s torp så jaa.. Ni kan ju tänka er, dessutom går det inte köra fort på denna vägen ens. Var helt förvånad över att min lilla framhjulsdrivna bil klara alla kurvor och backar där. Men vi kom ut, helskinnade.. blev dock tvungen att ringa lite för att få sällskap, och om nu det hade hänt något så tvingades han att komma och hämta mig. Men som sagt, det gick fint!
Men dags att byta om och åka, vi hörs senare. Kram kram.


Nu vill jag ha vår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0