Hej mitt vinterland.

Nu är jag vaken..
Jag hade väldigt konstiga planer igår, märkte ganska fort att det var en typiskt sådan kväll då jag inte skulle kunna sova. Hur trött jag faktiskt än var, så utmanade mig själv lite..
Tänkte vara vaken till kl 6.00 då jag skulle gå upp och göra mig iordning för gymmet och spinning. Somnade istället halv sex helt utmattad och när klockan ringde, ja ni kan ju tänka..
Så blev det med det tidiga träningspasset!
Jaja, nu är jag iallafall vaken och tänkte gå ut i snön och leka lite.. Ska nog ta med mig vovven så ska jag och Rebecka gå ut en sväng med hästarna på promenad. Ska bli mysigt!
Förövrigt så finns numera min lilla sötnos äntligen med på asvh:s blup sida, där man kan hitta allt möjligt kul. Tanken är att han ska höja både hans mamma och pappas dressyr och gärna hopp index också om några år, spännande. Nu väntar vi bara på passet..
Bara så ni vet, ja jag har väldigt höga förväntningar på min, förtillfället lilla häst. Men jag vet att jag kan, och jag är helt övertygad om att han kan en bit, sen om det blir hela vägen eller inte det återstår och se. Jag kommer tycka om han lika mycket ändå. Men jag anser att höga mål ska man ha, inte ouppnåliga men höga. Föresten är det bara du själv oftast som sätter dina gränser. Folk med höga mål som vill och tror att saker och ting går trorts att det verkar omöjligt för andra, det är dom som lyckas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0