Haha.

E, du är för rolig du..
Helt glömt bort det, men någon satt här och skröt för ett tag sen om att han hade ridit minsann när han var iväg nu. Jag blev ju tvungen att sätta emot lite så han bestämde sig för att skicka bildbevis, på posten då givetvis. Hade helt glömt av det och för några dagar sen frågade han om min adress, givetvis fattade jag ingenting..
Tills idag..

Jag har lovat mig själv att vara lite mer anonym med folk i min blogg, men förlåt E jag blev tvungen.. Och bara för det ska jag citera vad det står på korten med, "E and Hidalgo in Mongolian horse race 2009" och "Winner of the Mongolian horse race 2009"
Haha jag dör av skratt, om han verkligen vann ja det får väl fantasin avgöra jag tycker han ser ut som ett riktigt proffs faktiskt!


Kommentarer
Postat av: simone

hej, allt bra idag? ^^

2009-12-16 @ 17:33:40
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha han känner ju jag!=)

2009-12-18 @ 08:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0