Hemma igen.

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men..
Är hemma nu igen iallafall, skönt det!

Va hände igår då?
Vi började kvällen med att besöka Hovet och kika på Backstreet Boys, och om jag ska vara helt ärlig.. Trots lite sura toner och sådär så var dom faktiskt riktigt bra. Stämmningen var super! Både killar och tjejer och kikade vilket var lite kul faktiskt. Trodde det skulle bli en smörig ballad konsert bara men nejdå, dom fixade minsann upp tempot ska ni veta. Låtarna som gör dom mest kända "dom gamla godingarna" var dessutom så bra så jag satt och rös. Mest för att alla på hovet satt och sjöng med. Ja det va en riktigt lyckad konsert!

Efter detta var ju jag taggad till sen att kika en sväng på stan.
Lite sena dock, snacka om köer dit vi hade tänkt gå. Hade skrivit upp oss på gästlistan på lite olika ställen, men jag hittar inte såå bra än i stockholm så det blev stureplan. Sturekompaniet var vi påväg till men insåg att där var det något speciellt. Tror jag hörde något om någon som fyllde år, hade man kunnat namnet på honom/henne så. Sen kände vi att stå och åma oss framför vakterna och dessutom trängas med 14000 väldigt desperata stockholmare. Nej nej! Vi skulle istället gå till The Bridge en sväng och träffa J som jag hade lovat. Men tillslut gav vi upp det med och gick in på något hak bara. Fullträff, i början lite ungt folk och väldigt udda ställe men ändå härlig stämning. Dessutom hade dom här ett rum där dom sjöng kareoke vilket var väldigt underhållande att lyssna på ska ni veta. Jag gick ju och kärade ner mig i massa gamla "idoler" och andra killar som sjöng fint. Något speciellt med killar som kan sjunga riktigt bra! Några av dom som var där var tillochmed galet bra...
Jag och emelie dansade och hade allmänt trevligt. Vi som bara skulle stanna en stund, stannade tills det stängde. Vid denna tidpunkt var både jag och E uppe i varv helt och våra nyfunna sångfåglar till vänner tyckte vi skulle fortsätta ett tag till. Sagt och gjort! Efter en sjuhelsikes omväg runt halva sthlm (man ska aldrig lyssna på sthlmare..) så hittade vi äntligen till hotellet och vårat underbart härliga rum. Hann med ett bad i jacuzzin innan jag var så trött att jag föll ihop i den underbart stora och sköna sängen. Klockan var väl vid denna tidpunkt ungefär 7 på morgonen skulle jag tro. Bra jobbat!
Sov dock som en liten prinsessa i dendär jäkla sängen! Helt underbart, kanske skulle tagit med den hem..

Vid 10 gick vi upp och åt frukostbuffen som jag var väldigt besviken på. (dom hade inte mina hallon nämligen, hotell utan hallon är som ett hotell utan sängar..) Nej men lite bortskämd med detdär är jag väl kanske!
Väl uppe igen la vi oss i sängen och somna en stund till innan det var dags att packa iordning och checka ut. Också en fördel med platinum kortet - man kan begära sen utcheckning! Dock kunde vi inte åka för sent ändå så. Men ville liksom inte lämna vårat fina rum (som förövrigt hade två toaletter, allvarligt talat?) men men det var ju bara att gilla läget och sätta sig i bilen. Sagt och gjort! Mycket trött hemresa kan jag säga, men frammåt slutet piggnade jag till faktiskt..

Jaja nu är jag helt slut, och har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Sova kanske? Bra idé faktiskt!
Har vilket fall som helst haft en super helg (hittills) så tack Emelie för att du förgyllde min vardag lite med denna resa! ;)
Nu ska jag ta tag i min mobil och ringa folk som har ringt, och svara på sms som jag inte orkat svara på. Hur kommer det sig förövigt att personer som jag inte hört av på flera månader hel plötsligt inom loppet av en vecka här nu börjat ringa eller smsa? Står det skrivet någonstans att "ta upp kontakten med dendär lilla Jenny igen.."? Jaja roligt är det väl dock! Så jag klagar inte men..
Ja det jag egentligen ville säga nu var att jag hoppas ni får en super lördagkväll, och jag återkommer snart! Puss och kram


Hade inte tackat nej att bo här jämt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0