2009 i sammanfattning.

För att jag har sett denna listan i så många bloggar nu så.. Måste jag! Plus att jag har extremt tråkigt...


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 Ja, det kan man lugnt säga. Sa upp mig för första och andra gången. Åkte till Tyskland för att jobba, flyttade till skåne, skadade mig.. åkte ambulans (yes)! Flyttade hem igen. Köpte ett litet hingstföl. Ja hänt mycket detta året iaf!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja det gjorde jag faktiskt.. Duktiga jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jadå, ett par stycken tillochmed. Ploppar ut barn lite varstans nu tycker jag..
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag hemskt nöjd över..
5. Vilka länder besökte du? Tyskland och Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, en helt fungerande knäled hade jag inte tackat nej till!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 25 Juni..
8. Vad var din största framgång 2009? Mina tänkta framgångar blev ju inte riktigt som jag tänkte mig.. Men jag har iallafall kommit på vad jag vill göra i resten av mitt liv..
9. Största misstaget? Ramla av min häst, då det ledde till nästa misstag som jag blev tvungen att göra - sälja han.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja om jag har!
11. Bästa köpet? Min fina Condamino Humlan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Haha, gissa? Min lilla Condamino Humlan igen..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mina vänner som är dom bästa som finns. Min familj som ställer upp för mig i vårt och torrt och att jag äntligen fick uppfylla min dröm sen jag var liten flicka och köpa min snygga hingst!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Många, Brooke Hogan - Hey yo, Taio Cruz - Break your heart, Kelly Clarkson - Already Gone m.fl
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Trots att det hänt väldigt mycket så måste jag säga gladare..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sagt till mina nära och kära hur mycket dom betyder.. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit folk komma för nära inpå..
18. Hur tillbringar du julen? Med min galna familj ;) sen med vännerna..
19. Blev du kär i år? Ja, jag trodde det iallafall.. Men jag tvivlar väldigt starkt på att jag faktiskt varit kär någon gång nu..
20. Favoritprogram på TV? The Hills (även om jag mestadels sett det på datorn men men..)
21. Bästa boken du läste i år? Hmm Från Groda Till Prins som jag läst igen, för hundrade gången ungefär. Den är söt ;)
22. Största musikaliska upptäckten? Att jag är grym DJ och sångerska (haha)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag minns faktiskt inte, snart ett år sen min födelsedag men jag var nog väldigt nöjd!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja det skulle väl vara en ny knäled då.. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Den som minns det..? 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det är klart, vissa saker hade jag gärna ändrat på.. Men jag är ju nöjd nu så jag får nog säga nej!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt hoppig, kryckaktig nästan...
29. Vad fick dig att må bra? Condamino Humlan igen (ee. Don Romantic, vilket säger allt!)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Justin Bobby, Brody Jenner 
31. Vem saknade du? Goodie
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla de nya människor som jag iaf håller lite kontakt med...


Kommentarer
Postat av: Emanuel

Jag måste nog också göra den snart :P

2009-12-29 @ 17:47:07
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Anonym

dotteremelie.blogg.se



bara så ni vet ;)

2009-12-29 @ 18:14:59
URL: http://dotteremelie.blogg.se/
Postat av: Angelica

grymt fin blogg :)

jag kanske lånar listan så du vet ;)

2009-12-29 @ 18:16:23
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Filippez

Bud på att göra en sån lista själv :)

2009-12-29 @ 21:34:59
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0