Bara början.

Jaha ja, då var man här nu igen då.
Lång dag idag!
Började med träning på studio aktiv, skönt. Riktigt skönt tillochmed, nu känns det som om det är på väg åt rätt håll igen. Nu ska kroppen bara byggas upp och alla smärta försvinna så kan inget stoppa mig sen minsann.
Efter träningen blev det hem och äta lite mat och ta det lugnt en stund innan jag mötte upp M i knalleland. Vi kikade på julklappar, men dom enda julklapparna jag lyckades hitta var ett par skor till mig själv. Jag behöver leta upp vart man kan gå på sådanna där AA-möten, fast i mitt fall skulle dom heta något i stil med ASM-möten (anonyma-skor-missbrukare..) okej kanske inte men. Vet att det kommer sluta med att jag köper dom så!
Vilket fall, efter detta var klockan nästan 7 och jag bestämde mig för att åka upp till stallet och fixa. Där var allt utom maten redan fixat (tack R:)) så det var bara att åka hem igen. Nu sitter jag här och väntar på att få reda på om min favorit vill ha sällskap ikväll eller inte. Vi får se, annars får jag hitta på något annat!
Bara så ni vet, jag är jätteglad! Jag börjar få träningsvärk, finns inget bättre! Me love life!
Jaja nu ska jag äta lite kvällsmat iallafall. Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: malin SVARAR

allt bra med dig då? :)

2009-12-01 @ 21:11:30
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0