Backstreet boys.


Ja en del av er vet säkert redan om det men anledningen att jag och E åker till Stockholm imorgon är bara för vi ska på konsert. Inte vilken konsert som helst nej, vi ska se Backstreet Boys... Tror alla kompisar jag hade när dom slog igenom hade en liten tonårsförälskelse i någon av dessa killar (vild chansning är nog att Nick var mestadels den dom dreglade över..) ska jag vara helt ärlig så förstod jag mig inte riktigt på detdär. Kanske för att jag såg min dåvarande stora kärlek stå och dansa tryckare med en annan tjej till en av deras låtar, mitt framför näsan för mig? Tänk att jag kommer ihåg detta? Han var dessutom Dj och mycket äldre än mig, idag vet jag inte vad jag tänkte med faktiskt..
Haha nej förlåt, jag har ingen aning varför jag inte var lika hopplöst förälskad i dessa söta pojkar som dessutom kunde sjunga. Men vem vet, pojkarna har ju nu blivit män så någon av dom kanske faller mig mer i smaken efter imorgon!
Det ska vilket fall som helst bli riktigt roligt! Tror vi kommer ha två superdagar jag och E!
Imorgon är tanken att vi tar bilen upp, checkar in på hotellet (jenny använder sin charm och sina säljarskills, dom finns där inne någonstans hoppas jag ;)) sen får vi se vad det blir innan dom börjar spela. Förövrigt är september förband, ett dom innan dock..
Jaja efteråt blir det utgång i stora staden, det var länge sen sist. Dock väldigt svårt att bestämma vart vi ska, vi får se hur vi löser detdär faktiskt!
På lördag så ska jag se till att vi inte behöver checka ut alltför tidigt, jag tänker minsann utnyttja alla mina förmåner jag har hos Choice Hotel, tro mig.
Vilket fall, nu är klockan alldeles för mycket och jag måste sova. Men vi hörs imorgon. Lita på att ni kommer få massvis med uppdateringar!

Då..

Nu..


Kommentarer
Postat av: Saraicg

Oh ha så kul! :D

2009-12-04 @ 02:27:44
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0