Sunny day.

Första dagen avklarad, och är mamma och pappa inne och kikar som ni gör ibland så - Ja huset står kvar, jag har allt under kontroll. Även om jag var påväg att slänga ut lite grejer igår...
Ni kan ju tänka er själva när man ska göra mat eller hämta något och sen få med sig det när man hoppar på kryckor. Nej det är helt enkelt inte det ultimata, så mamma har ställ fram min gamla dockvagn som hon tagit av toppen på och det nu bara är en korg (man får ju vara uppfinnelserik..) och denhär vagnen var jag påväg att slänga ut genom ett fönster igår kan jag lova. Men jag tog mig minsann i kragen och bet ihop, efter ca 1 timma hade jag fått i mig lite kvällsmat och ett glas juice.. Jag var lite frustrerad då, men det la sig snabbt.
Efter maten fick jag lite sällskap en stund också. Snälla alla människor är mot mig just nu och ställer upp :)

Idag var jag uppe tidigt (vid sju för att vara exakt.. det ni) och gav djuren mat, släppte ut dom och sen la jag mig själv i solen om vilade en sväng till.
Det är också ganska jobbigt kan jag lova, just att dra fram grejer till solen och ta ut dynor. Tänk vad jag alltid kommer uppskatta mina ben efter detta. Ibland tror jag faktiskt sådanna här olyckor händer bara för att vi tar allt så förgivet och behöver se hur det känns.
Nu har jag precis duschat och väntar nu på lite mer sällskap för dagen, trots att jag inte gör någonting känns det som jag har fullt upp. För nu försöker jag passa på att träffa alla mina vänner som jag vill träffa, men kanske inte alltid har tid. När mamma och pappa är hemma så hittar ju dom på lite saker med mig, men nu är jag verkligen fast..
Men om bara en vecka och några dagar ska jag få börja stödja på foten och då ska jag även få börja träna lite smått. Tänk att man kan längta till något så löjligt egentligen?! Jaja men nu ska jag göra mig klar och äta lite men vi hörs sen vänner.
Kram kram.


Kommentarer
Postat av: My

sjukt tuff blogg design, hitt får man kolla in oftare :D

2009-08-06 @ 16:44:03
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: emla

Idag har Wilma badat i sjön :D

2009-08-06 @ 21:58:11
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: My

oh tack så mycekt :) har du bloggat länge ?! :)

2009-08-06 @ 23:55:19
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0