Söndag.

Söndag igen och helt slut är jag. Ingen aning om varför men har en idé att jag sovit för länge..
Vilket fall, gårdagen va faktiskt riktigt trevlig. Åkte hem till A och O:s nya lägenhet och tittade. Inte helt iordning än dock, men inte konstigt när det var igår dom flyttade dit så. Riktigt kul iallafall, och jätte fin var den. Blir ju ganska sugen.. Men vet att jag inte skulle kunna ha en egen lägenhet just nu ändå. Kryckor och bo ensam är ingen rolig kombination, tro mig!
Efter det åkte jag med till Gislaved och tittade på snygga bilar och drifting. Ganska imponerade.. stundtals. Faktiskt riktigt roligt!
Somnade runt ett tiden kanske, men väcktes av en viss pappa som ville ha skjuts. Då var jag redan långt bort i drömmarnas värld, antar jag iallafall så blev inte mycket med det.
Inte hemma än, därav mina tråkiga inlägg utan några som helst bilder, men ni överlever nog ;)

Imorgon är det dags för träningen igen, tre dagar i veckan kl 10 på morgonen. Det ni! Men det är kul så klagar inte alls faktiskt.
Nu vet man iallafall att det är på rätt väg!

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej tyvärr. Har ridit någon gång i mitt liv och då var jag tre eller fyra. SÅ nu vill jag testa på det :)

2009-08-30 @ 17:01:26
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0