Måndag.

Hej allihopa.
Nu har jag verkligen varit inaktiv här ett tag, men i väntan på lite mer inspiration till att blogga så får det nog vara såhär lite. Tänkte dock uppdatera er lite nu iallafall, för det har trots allt hänt mycket senaste veckan. Varit mycket "första gången sen efter olyckan" grejer..

Varit på mitt första riktiga träningspass hos sjukgymnasten idag som gick helt okej faktiskt. Där träffa jag en tjej som råka ut för en ridolycka för ca 1,5 år sen. Känns som att det är mycket sådant?!

Efter det var jag och mamma ute och körde, eller rättare sagt.. JAG KÖRDE! Jag fick köra min lilla ferrai..

I Söndags var jag och A på iallafall min första bilutställning och jag hade faktiskt roligt. Var bara här i knalleland, tog lite bilder men är inte hemma just nu så kan inte visa er dom. Men det kommer jag lovar! Vissa bilar funderade jag på att haka på bakom A:s lilla bil. För vet inte om jag hade vågat köra dom...

I lördags var jag och Tina ute och gled lite, först Vimmel. Där jag fick min efterlängtade rosa pantern som dom förövrigt inte kan göra där.. Hoppsan..
Efter det gick vi till Tonic (tro det eller ej) och hade riktigt trevligt. Men har kanske sina förklaringar. Dock åkte vi hem i hyffsad tid trots allt.

Jag har också börjat stödja på lilla foten, en början till mina första steg som är ganska stappliga. men det kommer snart!

Men nu ska jag dra mig igen, som sagt.. Jag kommer börja skriva snart, ett kortare uppehåll just nu bara!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: emla

får göra en koll till då =). hör av mig i morgon

2009-08-24 @ 19:52:44
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Maria

Bra att du är på gång igen!



http://www.borasbloggarna.se

2009-08-26 @ 19:12:00
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0