This is my dream.


Vet vad pappa sitter och tänker när han läser detta, men jag måste bara säga att utseendemässigt kan detta vara min drömkille...
Sen har jag ju många gånger kommit fram till att jag inte har något speciellt jag går efter på killar utan att personligheten formar vad jag tycker om en person sen. Men första intrycket av denna killen eller Jacob Young som han heter är wow bara. Vad ytlig jag kommer verka nu för er som kanske är här första gången eller inte känner mig så väl men jag ska berätta tricket då så kanske ni förstår mer..
Fina, snälla ögon är det absolut bästa som finns. Ett fint och genuint leende och det viktigsaste av allt en kroppsbyggnad som lyser självsäkerhet men ändå är ödmjuk med sin säkerhet.
Jag vet, men alla andra behöver inte veta..

Såg förövrigt denna Jacob Första gången idag på Mtv, när han var en såkallad Made-coach. I can see why..


Vad tycker ni är viktigast hos eran drömpartner?

Kommentarer
Postat av: lina

Har du Bloglovin?????



http://www.bloglovin.com/blogg/564314/vilkendagsomhelstnu?claim=sbv2vh2knqa

2009-04-16 @ 01:15:23
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0