Göteborg.

Vilken dag va?!
Våren är på ingång, äntligen!

Började min dag på gymmet med tina, mys! Efter det bestämde vi oss för att gå och käka, blev Tant Grön efter som Viskan alltid är överbefolkat så fort det blir bra väder..
Madde kom och gjorde oss sällskap, och som vanligt när jag inte har något att göra så vill jag göra någon såndär impuls grej.
Eftersom jag hade tänkt åka till Gbg och kolla efter dendär blusen så blev det en liten tripp till våran fina stad Göteborg i vårvädret.
Shopping, glass i solen och umgås med två av dom bästa tjejerna på jorden. Ja ganska bra dag va?
Me really like!
Vet ni vad? Jag åkte dock helt i onödan, blusen fanns bara i storlek 46. Men fick äntligen shoppat upp mitt presentkort på NK som jag vann när jag jobbade på älskade Action.
Vet ni hur mycket jag längtar tillbaka? Fast ändå inte. Vilket fall, blev ett litet mys-sett! Sött var det, får se om det passar för har fortfarande inte provat det.. Hmm också typsikt mig känns det som.
Men nu ska jag verkligen ta tag i mitt rum, städa och tvätta behövs. Imorgon blir det Skaune och Malmö, Rosengård för att vara exakt.
Ingen träning för mig imorgon alltså, på kvällen får vi väl se hur det blir. Hade något planerat men som sagt, vi får se. Eller hoppas! ;)
Jag är väl för snäll ibland, ja jösses.
Hörs sen, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0