You are the apple in my eye.

Saknat mig?
Jag har saknat er..

Hänt sen sist då?
Jo jag tog mig fram till huvudstaden och hotellet helskinnad.
Första natten fick jag två rumskompisar. Trevliga killar båda två. Trivs över huvudtaget väldigt bra med allihopa..
Jag och J åkte tidigt på morgonen till Lidingö för att sälja.. Gick inte bra för mig denna dag, men tog igen det dagen efter!
I fredags var jag faktiskt inne i stan och hälsade på mina gamla jobbar kompisar med som var uppe i huvudstaden för att roa sig.. utan mig dock..
Fick iallafall äta lite med dom, sen var det dags att åka hem och sova igen..

Idag då så har jag och J gjort våran sista dag på Lidingö (för denna gången) och jag styrde nosen mot Linköping..
Sitter nu på hotellet i Linköping. Jätte fint hotell!
Även träffat denna veckans rums och jobbar kompis. Tror faktiskt vi ska sova snart. Känner mig helt slut faktiskt! Sov gott nu vänner.

Kommentarer
Postat av: Emla

Jenny vet du någon liten orädd tjej/kille som skulle vilja ta Wilma på halvfoder?

2008-09-30 @ 11:03:50
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0