Tomorrow is a brand new day.

Så var det med denna dagen.. Funderar ni någonsin på att just precis denna dagen kommer aldrig komma tillbaka.. Just denna dagen, denna månaden, detta året är bara historia och hur har du förvaltat den? Bra eller dåligt?
Sådant kan dyka upp hos mig ibland och visst börjar man tänka efter då hur mycket man skulle vilja göra och så?

Jaja vilket fall, imorgon blir det en riktigt körig dag.. Trots att jag inte åker fören ganska sent!
Ska upp tidigt och fixa och dona..
Dagen som gått då?
Sa ju att ni skulle få lite låtar ellerhur?
Sen har jag varit i stallet och ridit, på riktigt ridit faktiskt. Lillasyster var trött på sin ponny så då får man ställa upp. Gick väl sådär för min del kanske, men han skötte sig ganska hyffsat tycker jag tillslut ändå. Han var väl så trött på mig kanske. Min Goodie var förövrigt hältfri, trots att hovslagaren var där igår. Lättnad! Men han fick vila ändå, för säkerhetsskull. Han ska ändå inte gå nu tre dagar så en extra vilodag gör väl inget.
Sen hem och städa och duscha och lite sånt..
Film och sådär, och nej ni läsare får faktiskt inte ta del i allt här i bloggen. Något sorts privatliv måste man få ha, dessutom har jag inte så mycket att berätta för er.. Eller det kanske jag har men som sagt allt skriver jag inte om..
Can you keep a secret?
So can I...
Men ne ni unga som gamla, det är dags att sova nu. En lång dag väntar så. Vi hörs imorgon!
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0