Stockholm next.

Första delen av dagen avklarad hunnit med en hel del ändå..
 - Varit och blivit sminkad hos min nya favorit makeup-artist, (och jag har varit hos många med tanke på att det är det bästa jag vet) Sara på Kicks i knalleland.. Rekomenderar jag varmt!
 - Varit hos min chef Eva, där jag jobbar som bland annat ledsagare, och lämnat in ett papper (se mamma allt tjat kan löna sig tillsut)
 - Sen har jag även hunnit med att kika in hos Goodie så mamma och pappa iallafall slipper han ikväll.. 
 - Just det, höll på att glömma, hämtat ut mina biljetter har jag gjort med. Gissa om ni kommer bli uppdaterade nu när jag åker.. Tre timmar med tåg och jag har internet och den bärbara med, smidigt!

Så nu är det bara lite kvar, äta lunch med Martina? Hälsa på henne på jobbet innan ska jag iallafall. Måste ha något att äta på påvägen upp ju! Det jag ser fram emot mest nästan ju! ;)
Sen är det bara att ta sig till stationen med.. Packa kanske? Lite tid att göra det nu så känns som det är dags att ta tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0