Stockholm imorgon.

Så kul att se att ni är inne och uppdaterar er även fast jag varit extremt tråkig senaste dagarna.
Men varit ganska mycket just nu, vill hinna med allt samtidigt!
Gjorde min sista dag på mitt jobb i onsdags och börjar det nya på torsdag kan man väl säga. Åker alltså upp redan imorgon, till stockholm. Ska bo på något hotell i Skärsholmen.. Kan bli intressant och se hur jag ska fixa allt detdär! Men men det löser sig..
Två dagars utbildning och sen åker jag hem igen på fredagkväll, men lite kul ska jag väl ändå hinna med när jag ändå är i stockholm. Dock är det långa och intensiva dagar men men, något förslag?
Imorgon blir det alltså buss till mitt favoritställe i sverige... Alingsås.. Sen tåg till huvudstaden, samma sak hem igen. Men blir herrljunga istället.

Gissa om någon är laddad!

Föresten för er som undrat om allt dethär med Goodie, ja jag har börjat rida och jag är lyckligast i värlen för jag har världens finaste häst!

Men nu ska jag städa för lilla jenny kan inte låta det se ut såhär när hon får besök!
Ska bara lägga in lite bra låtar till er först!

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

va fin du e! :D

2008-09-05 @ 04:15:47
URL: http://sannorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0