Still in love.

Ännu en gång är det dåligt uppdaterat.. Men ni börjar väl bli vana nu mina flitiga läsare? Bara så ni vet så tycker jag om er, blir lika glad varje gång när jag ser att folk är inne och läser trots bloggtorkan.

Jaha vad har hänt sen sist då? Jobbade hela förra veckan fram tills lördag kväll då vi lämnade både Ystad och oroliga Malmö bakom oss. Vidare mot Jönköping..
Där hade våran coach bokat in oss på det finaste hotellet, viktoria..
Fick för första gången träffa en tjej som jobbat i vårat team med. Dock bara för en vecka, lite synd..
Sen var det lite utgång och annat kul, tänker inte nämna så mycket om det.. Jag tror inte det var så intressant ändå, även om jag hade jätte kul.
Söndagen massa möten och sen fick jag äntligen åka hem! Om jag var lycklig? O ja. Men lika snabbt som jag kom hem, lika snabbt började jag längta tillbaka, och nu är jag helt sjukt laddad! Ska bli riktigt kul att börja jobba, trots att jag ska till Lidingö denna helgen.. Kanske har förutfattade meningar om det stället? man vet faktiskt aldrig!

Hur har jag spenderat mina lediga dagar än så länge då?
Igår kväll åkte jag till Kalmar.. som om inte jag reser nog? Nej det va skönt faktiskt, jag gillar ju faktiskt att köra bil med så.. En bra skiva i bilen bara och sen är jag klar att åka land och rike runt..
Kom hem imorse, och sen har jag varit med min favorit Martina och men Goodie. Kollat fotboll, med.. Gissa vilka som vann?!
Men dags att sova nu vänner, natti natti.

Kommentarer
Postat av: ..

Vad gjorde du i kalmar?

2008-09-24 @ 18:49:07
Postat av: JennyM

Svar: Jag var där nere och hälsade på lite bara. :)

2008-09-24 @ 23:19:32
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0