Skåne..

Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera nu..

Men ska bli duktigare på det, jag lovar!

Alltså, förra veckan var jag i stockholm.. Mysig stad, har nu också sett de delar av stan som gör att man verkligen gillar den staden..

Men mest jobbat så långt ifrån allt har man hunnit se.

I söndags var det dags för mig att ta bilen till först jönköping och möta upp min nya jobbpartner för denna veckan. En riktigt skön snubbe ;)
Sen åkte vi ner till Malmö, och där är jag alltså nu.
Älskar verkligen skåne.. Passat på att kika runt här lite när vi ändå är här och det är verkligen sjukt vackert här nere. Varit länsgt ner i sverige med tårna i havet.. nästan iallafall!
Även sett sveriges högsta byggnad nu.. När annars kommer man på att man skall göra sådanna saker?
Nu har man gjort det iallafall!

Ikväll är det dags att gå ut och käka eller något..
Förövrigt ringde min favorit skåning precis och berättade att ännu en bil från 3 action fått inslagna rutot och givetvis har dom blivit av med väskorna med. Vad är det med alla människor egentligen? Får skämmas över er ju..

Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn igen för jag och F ska käka nu. Saknar er alla.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Jag har givit mig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

2008-09-18 @ 20:44:28
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0