Lucky me.

Dags för lite uppdatering nu igen kanske? Ja känns så..
Är på hotellet i Malmö fortfarande... Trött jag är just nu! Men kommer hem snart, på söndag redan faktiskt.

Idag har jag och F varit i Ystad och jobbat, vilket ställe det är. Så fruktansvärt mysig stad! Pappa du hade älskat Ystad! Ska lägga upp lite bilder strax!
Hela skåne är förövrigt väldigt hemtrevligt ställe. Dessutom ödmjuka människor, det gillar jag!

Imorgon då blir det en väldigt speciell dag, checka ut från hotellet tidigt och åka till Ystad och sälja.. Efter det blir det till att åka och hämta den andra bilen som tydligen jag skall köra upp till jönköping. En snabbis hem till mig och sen jönköping och det fina femstjärniga hotellet i denna trevliga stad. Lyx!
Sen ska vi hitta på bus hela team Orange. Ska bli riktigt trevligt faktiskt, och samtidigt kommer vi få lite utbildning och så.. Eller på söndagen iallafall.. Sen ska jag hem, några dagar. Innan jag drar mig vidare till Stockholm och Lidingö igen!
Mina super mysiga gamla jobbarkompisar ska till sthlm då så lär ju få träffa dom med hoppas jag!
Men nu ska jag krypa ner i sängen igen..
Sov gott!











Kommentarer
Postat av: Tezzan

Roligt att du har det skönt här i Skåne :)

2008-09-21 @ 21:58:25
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0