I'm on my way.

Hej vänner.
Sitter på tåget påväg till stockholm nu.. Låångtråkigt som få.. Men men vad gör man inte?
Har inte jätte långt kvar iallafall så känns ju ganska skönt det iallafall.. Flen någonstans tror jag att jag såg på kartan att vi är.. Vet inte exakt hur långt det är kvar men en halvtimma lite mer då kanske?
Jaja vilken dag jag haft.. orkar inte ens skriva ner allt men men. Innehållsrik och mycket trevlig.
Men nu ska jag försöka uppdatera denna datorn lite (förlåt pappa) sen kommer jag ha fullt upp och försöka hitta i huvudstaden och till hotellet.. Stockholmare! Se upp för den lilla blonda rally bruden med grymt cool rosa resväska..
See you! Hugs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman jag blir helt rörd har du varit o lämnat pappret äntligen det tog inte lång tid fniss. Föresten ditt tangentbord är heltokigt men det visste du kanske. Lycka till storstaden. Ska hälsa från din bror J han säger att du är i "Å" Kram

2008-09-04 @ 09:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0