Godkväll på er.

Allt bra hoppas jag?
Själv är jag helt fullproppad av nya intryck och erfarenheter, men oj så nöjd..
Kom ju till stockholm igår då ja och fick faktiskt hotelletrummet för mig själv. Klagar gör jag inte nej!
Var uppe tidigt imorse pga att jag var ganska nervös över att jag inte var hundra procentigt påläst. Men som alla sagt så lär man sig när man väl står där och säljer.. Fick sen träffa min partner för denna veckan. Trevlig kille den där alex, precis som jag fått höra. Jätte duktig och erfaren säljare med så känns ju alltid bra!
Södertälje har vi varit idag och jag har sålt mitt första abonnemang.. På min första dag! Dock tog jag kanske lite onödigt lång tid på mig men bättre det.. Tydligen inte många som säljer första dagen, tillochmed att jag klarade av några motkommentarer.. Börjar bli rapp nu! Fick beröm för det av några stycken också.. om man nu kan kalla det för beröm hehe.
Ja, riktigt trevlig dag alltså. När jag kom tillbaka hit till hotellet hjälpte jag en kille i andra teamet att åka till stan, så även fått köra omkring i storstaden med en väldigt diskret 3-bil.. Dom syns ju inte alls eller så. Men jag klarade det bra tycker jag ändå!
Väl hemma blev det lite film och tjöt men en trevlig sak från skövde.. Finns några som är lite äldre här iallafall, lite kul det med. Med tanke på att medelåldern på 3 är 22 så...
Men oj vad jag trivs här, helt sjukt roligt jobb känns det som! Kommer stor trivas här tror jag, har världens goaste säljcoach också.
Tog ungefär 30 sek efter att jag sålt min första innan han ringde...
"Nämen tjaa.."
"HEEEJ STJÄRNAN.."
Ja ni förstår väl själva... Älskar detta stället. Saknar allt hemma med såklart.. Mest jobbigt är det att jag inte träffat mina bröder på jätte länge känns det som. Men men jag vet att dom tänker på mig emellanåt iallafall,  dock förmodligen kanske inte lika ofta som jag tänker på hur mycket jag älskar dom.. Men en gång räcker, man blir alldeles varm när man får höra att dom pratar om mig! Älskar er båda.
Mamma och pappa med såklart, ni är mitt allt.. Det var nummer två som fick reda på att jag sålt min första.. Tror dom var lika stolta som jag!
Sen givetvis mina älskade djur, goodie finns i mina tankar ohälsosamt ofta.. Hoppas detta blir bra nu, dåligt samvete över att jag inte kan vara där och kolla till han..
När jag ändå är inne och nämner alla som står mig närmast så vill jag bara säga att jag har världens bästa vänner med.

Dags att sova nu.. en ny dag imorgon.
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Majkz

haha, jenny? bara du vet har ja raggat upp lite 3:are i team lila som stog på coop igår, hoppsan ;) så glöm inte bjuda mig till alla fester, han va ritkigt het ;) miss u :(

2008-09-09 @ 08:11:19
Postat av: Jenny

Haha så jäkla rolig är du.. vänta bara tills jag står på coop i Borås.. förövrigt håller jag koll på hur dom säljer på datorn kan du hälsa dom.. hela tiden :P

Miss u too hun!

2008-09-10 @ 23:16:25
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0