Mission complete.

Hej vänner.
Vet ni en sak?
Jag kan ha något av det sjukaste jobbet någonsin faktiskt. precis kommit tillbaka nu efter att jag och E haft för oss lite äventyr..
Först när vi slutat skrämmer dom upp oss med sms och ganska exakt en timma efter får vi våra första uppdrag.. Inte vilka uppdrag som helst.. och visst tusan måste man ställa upp för laget?
Varje utfört uppdrag ger ett visst antal poäng och ALLT ska filmas.. Vi började lite lätt jag och E med att köra 15 varv i Drive-in en på mc donalds här i Kristianstad.. Jag filma och han köpte..
Sen kom vi till nästa vilket var att bada i en fontän.. Sagt och gjort, E valde dock ut den största i hela Kristianstad. Därifrån kommer vi nu, och jag har allt på film.. Förlåt mamma och pappa om jag skämmer ut er. Men som sagt jag ställde upp för laget hehe.
Nej vi måste upp tidigt imorgon så vi kommer igång med dom andra uppdragen innan vi börjar. Så dags att sova..
Ingen kommer ihåg en fegis..
Ha det bra, Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas det var tempererat vatten i fontänen. Skulle själv aldrig gå i om det inte var 27 gr men det vet du ju. Kram Mamma

2008-10-16 @ 08:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0