Love of my life.

Ja vart ska man börja?
Jag vet inte, vi tar den korta versionen..
Lång helg, mer än så säger jag inte. Men haft en riktigt trevlig helg. Varit enda i team orange som bott på stockholms hotellet. Men nästan hela team blå.. Mycket trevliga människor, trots att ni just nu är våra största konkurrenter.. Men bara lugn.. Vi kommer gå om er, faktiskt några dagar kvar av månaden trots allt!

Sitter på hotellet nu och väntar på min nya kollega, en tjej för första gången! Ska bli grymt roligt, dessutom har jag träffat henne innan och vet att det kommer bli bra. Fått skit kul locations med, bland annat ska vi till rosa-bandet galan på tisdag och den ser jag fram emot mest kan jag lova!

Gick bra idag faktiskt.. Västermalmsgallerian är ett grymt svårt ställe, så det va kul att det lossna lite där idag. Västermalmsgallerian var bra till fler saker än att sälja också..

Jaja dags att krypa ner och kolla klart filmen, S kommer snart så lär plocka undan lite med så hon kommer in.. Lidingö imorgon, All in då!
Fått ett väldigt bra tips vad det gäller lidingö bor med så får se hur ni funkar att sälja på det sättet till.. tror det kan bli grymt!
Sov gott sen, saknar er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0