I'll be back.

Vet ni vad jag verkligen ogillar?
Människor som verkligen måste synas och höras, helst hela tiden.. På andras bekostnad, eller alltså när man helt enkelt förstör för andra bara för att man inte tänker på någon annan än sig själv..

Idag har jag och J fått erfara något liknande, ett milt fall dock.. Men enerverande ändå!
Vilket fall, vi jobbade på bra idag. jag är dock inte nöjd med min insats idag. Men det är ju en ny dag imorgon så får ta igen mig då.
Det var riktigt svårt idag faktiskt. men fortfarande väldigt nöjd över min fredag..
Men dags att gå vidare, jag VET att jag kan, och jag SKA...
Jag är kär i mitt jobb..

Efter jobbet idag blev det lite mat sen var vi iväg och boka biobiljetter. något måste man ju göra på kvällarna. Speciellt på lördagkvällarna..
Step brothers blev filmvalet, och det ångrar vi väl inte någon av oss tror jag... Dock vårat val av platser, tror i princip hela biosalongen ångrade att dom gick på just den bion med just dom personerna. Jag säger inget mer än att det var ganska tröttsamt, men stundtals så var filmen så rolig så det var ändå värt det! :)
Filmen är helt klart värd att se, och jag tror ni kommer gilla den ännumer med tanke på att ni förhoppningsvis inte har några extremt irriterande småtjejer jämte er.. Kan dock aldrig lova något.. Det finns ju fler så att säga..

Vi är iallafall på hotellet nu igen, ska sova snart. jag vill bara uppdatera er litegrann.

Imorgon åker J iväg, och min andra kollega byter av honom. En annan J ;)
Jag vet att många stör sig på att jag inte skriver namn när det gäller jobbet, men dessa personer har inte bett om att vara med här och därför ska dom inte behöva det heller. Dock har några frågat tillochmed om jag kan skriva med dom, men det kommer ;)
Jaja vilket fall, jag och den andra J ska iallafall jobba i Norrköping i början av nästa vecka. Tills på onsdag faktiskt. Men vi bor kvar här i Linköping verkar det som iallafall.
Sen åker jag hem några dagar..
Jag vill inte ens åka hem.. Eller jo just denna helgen är en speciell helg, (eller nästa helg då) så kan bli kul ändå!

Nej dags att sova nu mina vänner.
Ni är guld!

och glöm inte..

Ingen kommer ihåg en fegis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0