If I were a boy.

Vet ni vad?
Jag är trött, men vill ändå åka och jobba igen.. Jag längtar tillbaka..

Igår var en lång dag för min del, var hos frissan och fick frillen fixad hehe. Kort blev det, iallafall mot vad jag har varit van vid nu den senaste tiden.. Men sabrin är riktigt duktig, som jag alltid sagt!

Jaja sen blev det lite shopping men då hände det som inte hänt på jag vet inte hur länge.. Köpte absolut ingeting.. Så blev det med den shoppingen. Nej, men vad extremt tråkig våran stad känns just nu..

Efter det träffa jag Martina en snabbis innan jag åkte ut och fick göra en sak jag velat göra länge.. Åka lastbil :) Vet att en del av er sitter där och flinar nu, speciellt mina jobbarkompisar.. Men nu har jag fått göra det, jag är nöjd nu..

Men jag ska bli kortfattad idag, ni ska få beyonces nya låt med. Dock finns den inte att få tag på mer än den versionen jag har så ni får stå ut. Jag älskar Beyonce :)

Ha en bra dag nu för det ska nämligen jag. Ses i vimmlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0