You keep coming back.

Jag ska bli bättre på detta med bloggandet nu faktiskt, tycker ju trots allt att det är väldigt roligt. Så fort jag börjar skriva igen så ser jag också att ni går in och kikar lite mer så..

Vet ni vad jag gjort idag då?
Klart ni vet, alltid samma sak för mig just nu.. Jobbat hela dagen, i Jakobsberg idag. Jag hade fördommar mot det stället, och stället levde nästan upp till dom faktiskt. Men, jag har något som gjorde mig glatt överraskad. Jag har nämligen käkat den godaste salladen någonsin där. Jag har ändå provat på ett par ställen nu, man får ju dock sina favoritställen när man reser runt som jag. Uppsala hade dock rekordet innan, men idag så slog faktiskt lilla Jakobsberg och Tasty (tror jag att det hette) det..
Ja där ser man, hur var det nu med fördommar? Finns ju faktiskt något positivt med allt!

Idag har det äntligen lossnat lite iaf, men ska ha telefonkonferans strax så lär skynda mig nu.
Imorgon är det globen och mässan som gäller. Ska bli så himla kul!
Dock hade jag hellre varit med och tävlat själv..


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: HAHA det är så du får göra :D haha nice

2008-11-28 @ 00:26:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååå min smutist! Blir ju tårögd när jag läser...

2008-11-29 @ 09:19:27
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0