Snöstorm?

Godmorgon på er.

Uppe i tid idag iallafall, brukar vara det så sett men idag blev det extra tidigt..

Vi åkte ifrån skövde igår ganska tidigt igår ändå. Eller gallerian stängde tidigt så vi kände att vi ändå hade ganska gott om tid på oss, jag och Sara. Men efter att vi kommit lite längre än halvvägs så var båda två väldigt trötta, vilket i sin tur resulterade i att vi stannade i Västerås och sov där istället. Med tanke på ovädret som skulle komma in också..

Förövrigt fick jag höra att en telenor expressare hade kört i diket.. Se inte ens köra kan dom ju?! ;)

Nu är vi påväg till St Pers gallerian. Men vi kommer bli riktigt tidiga! Dock bättre det än att man är ute i sista stund, så vad gör man inte?

Förövrigt har jag aldrig haft så kul att jobba som när jag jobbar med Sara..





Ja vad ska man säga? En bild säger mer än tusen ord?

Men nu ska jag fortsätta dunka musik med min lilla Sara, för nu är vi snart framme så lär ju tagga till nu!
Hörs senare.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Nikki

du är sjukt vacker tjejen..=)

2008-11-24 @ 22:03:59
URL: http://nikkilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e grymt snygg:D puss

2008-11-25 @ 22:38:56
Postat av: JennyM

Tack vad ni är snälla :)

2008-11-26 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0