Simply the best.

Se där ja, nu har ni kikat in igen..
Det bästa av allt.. Jag har börjat bli ganska okej på att uppdatera ellerhur?

Jaha, dagen som varit?

Började med min och Saras låt imorse i bilen, måste ju ladda upp på bästa sätt. Dundrade in i Huddinge och fixade iordning allt.. Jaha nu då?
Inte en människa där nästan, jo en del kanske men inte fasen var det många iallafall. Men vi har roat oss på bästa sätt ändå. Sjukt kul vecka har jag haft med Sara. Trots att jag kännt mig lite sådär halv sjuk senaste dagarna..

Haft så sjukt härliga kunder idag.. Älskar mitt jobba sånna här dagar!
och vet ni vad?
Jag var bästa säljarn i teamet idag, och näst bäst tillsammans med en annan kille på hela 3 Action.. Nu är jag på g vänner.

Men nu ska jag strax köra J för han ska sluta.. Kommer sakna honom! Alla som börja i vårat team och gick utbildningen samtidigt som mig har slutat nu, han var den sista..
Riktigt tråkigt, dock har det kommit nya och en del äldre kvar med.. Sköna pojkar och flickor hela högen.
Men men sov gott med er så hörs vi imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0