Grattis bror.

Nu är min dator på g faktiskt. Ska ta mig tid snart och fixa så jag kan sätta mig vid den någon dag snart. Lite mycket just nu bara. Uppdatering nu då. I lördags sålde jag min lilla pärla, R.I.P.. Golfen alltså..
Kommer sakna den lite men ändå inte, blir nog bra för er som köpte den hoppas jag.
Efter det blev det utgång med Tina på xoy, sådär lyckad kväll hade stallet med så som vanligt vart man väldigt lugn och sansad. Dock finns det väl helger som varit undantag...

Vilket fall, nu väntar man på att min bil ska bli klar, och vad får man då. En spullans ny Dodge Caliber att glida omkring i så länge.. Det går bra nu, man kan ju fråga sig vad folk prioriterar här i v'ärlden. Nog för att man sitter som en fläck i sätet när man trampar på gasen.. och jo visst sitter man där och små flinar lite då. Men sen tänker man efter lite och är detverkligen värt det?

Lite små cool är den ju ändå..
Ska inte bli långvarig idag heller med min uppdatering. Ville egentligen mest säga grattis till min älskade lillebror som blir tonåring idag. Inte hemma dock på hela veckan men var nere idag på jobbet och gav han en present! Snacka om att bli tårögd när han gav mig världens puss och kram när han fick presenten. Då ville jag bara ta med mig han hem igen..

Så är det, nu ska jag pallra mig från datorn igen och göra lite nyttigare saker. Ha en underbar dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Emla

ne vi åkte så vi var där vid 3 och hade lite bråttom hem sedan, men vi ska åka upp en gång till för till och med mamma blev riktigt gäst vi dem här hästarna =)

2008-05-27 @ 13:14:35
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Emla

men snälla jenny nu får du ta och skriva lite i din blogg här va :)

2008-06-04 @ 23:29:35
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0