Long time...

Lånat min kära fars dator nu för att min är så jobbig. Så gott som gett upp den helt och hållet faktiskt...
Vilket fall, självklart kommer allt jag lovat att läggas upp så fortjag sätter mig vid den igen. Men först tänkte jag faktiskt att jag ska berätta att min lilla bil är till salu. Vem vill inte ha en liten lila golf?!! Givetvis kommer jag ta en liten bild och lägga upp här men letar ni bil så kan ni ju höra av er!

Jaha vad har jag haft för mig sen sist då? Kan man fråga sig. Förra fredagen var jag, Jessi, Beca och Sandra på Park Lane och tittade på Rut m.fl s modevisning. Fick en goodiebag när vi kom dit och sådär. Var nog bara jag som fick sakerna i hyffsad storlek.. Lite tråkigt men men så är det ibland. Blev lite vimmelbilder därifrån med...



Mysig kväll iaf, dock väldigt lugn.. Men det passade mig utmärkt!
Lördagen var det upp tidigt och jobba hela dagen och hela kvällen. Jag och Anders tog med våra brukare och åkte till Hofsnäs. Ja, ni gissade rätt! det var väldigt mysigt! Super väder och allt var jätte bra.
Sen dess har jag inte gjort något jätte speciellt, jobbat och börjat rida igen.. Äntligen! Så nu är det på rätt väg iaf!

Nej nu ska jag gå och göra mig klar, ska iväg med Tina sen. Ska hinna drömma lite om min nya bil som står och väntar på mig också. Kärlek!
Nej, inte så illa kanske. Men fin är den!
Ha en bra helg vänner.

Kommentarer
Postat av: Emla

Nu är det klart, nästa lördag är det bokat då blir det frieser ridning :P

2008-05-17 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0