Kudden ropar.

Nu är det faktiskt dags att sova för min del. Skönt när jag kommer på sådant vid tio i ett... Speciellt med tankepå att jag ska upp och jobba lång pass imorgon. Sover dock inte natten så inte jätte farligt iaf... Det blir i helgen istället, det är du och jag då Jonas! :)
Imorgon kommer jag vara väldigt tråkig med bloggandet men men tror ni överlever det som vanligt! Kommer hem vid halv tio ungefär och då kan jag tänka mig att jag inte kommer orka så mycket mer än datorn faktiskt.
På torsdag sen är jag ledag, får se vad som hittas på då. Men på kvällen ska jag till Jessica och Tonic och hon ska hjälpa mig lite med min praktik!
På fredag blir det upp tidigt för ska äntligen få rida lite riktigt. Första gången på flera månader, ska nämligen hjälpa min lillasyster med Music. Ska bli roligt faktiskt! Sen jobbar jag resten av kvällen och även som sagt hela lördagen då jag även sover natt..
När s´ka jag få en ledig helg igen? Till hösten någon gång!
Men spelar inte så stor roll faktiskt, är nog bara bra! :)

Vill föresten hälsa nya läsare välkomna! Hoppas både nya och gamla stannar!

Men nu måste jag nana. Ha en superbra onsdag vänner. Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till i tävlingen och ha en jättebra dag!

2008-05-07 @ 07:48:19
URL: http://accessoaren.blogg.se/
Postat av: Majken

söt animering! :)

2008-05-07 @ 10:22:14
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0