Det okända.

Ännu en lång dag avklarad och faktiskt blivit ledig på fredag med. Riktigt skönt faktiskt.
Varit en oerhört lång och innehållsrik dag idag... fast ändå inte. Har fått uppleva saker som jag aldrig i mitt liv trodde jag någonsin skulle få uppleva, och jag ska aldrig mer tvivla på det. Dock har jag aldrig varit så rädd innan i hela mitt live :P.. Jag är ganska feg när det väl kommer till den biten.. Hehe jaja vilket fall, underbart väder och jag lovar att det inte finns något bättre jobb än mitt en dag som denna. Var ute på långpromenad i solen och sen hem städa lite laga mat och sen ut igen, fast med nästa brukare.. och ja, hem är faktiskt jobbet. Jag bor ju faktiskt där ibland.. :)
Slutade kl 9 och var egentligen helt färdig. Men behövde göra något kände jag, varit så mycket idag. Så ut i skogen det första jag gjorde när jag kom hem. Jag och ollie sprang och hoppade över grenar och stenar. Nu är jag däremot så trött så jag vill dö.. Nej det skulle jag aldrig vilja föresten! Men sova ska bli riktigt skönt.
Ska upp tidigt imorgon, ska till Bond Studio på ansiktsbehandling. Det ni, ja ibland får man lyxa till det! Efter det ska jag käka lunch med min gamla skolkamrat 7-9, Jessi. Vi har inte träffats på jätte länge, eller träffats har vi ju. Men inte suttit själva och pratat som vi alltid gjorde då. Vi var ju till och med på Kanarieöarna tillsammans. Förövrigt var det helt sjukt roligt! Kommer aldrig glömma den resan.
Påtal om resor, någon som vill åka med mig utomlands på söndag eller måndag? Typ grekland, eller spaninen kanske.. Ja ni kan ju höra av er isåfall! :P
Men nej, nu ska jag krypa ner i sängen och drömma mardrömmar om dagen som gått... Fanns iochförsig en del väldigt fina ögonblick denna dagen med..
Men det finns det väl varje dag :)
Sov gott vänner.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0