Back on track.

Nu äntligen är jag hemma och faktiskt vaken.
Jobbade hela dagen igår, plus natten! 24 timmar för att vara exakt. Gissa om någon va slut imorse. Förövrigt har alla på Backvägen skrämt upp mig med alla spökhistorier och stackars jag som är överkänslig mot sådant sov väl en timma inatt. Men men, lika bra att börja vänja sig.
Jaja vilket fall, efter jobbet blev det en snabbis till goodie. Sen hem och sova! Somnade framför en film The hottie and the nottie. Som förövrigt kändes lite dryg. Kan bero på att Paris Hilton är så grymt dålig skådespelare. Men men vaknade framåt eftermiddagen, ännu mer trött...
Åkte till stallet igen och fick smörgåstårta och kaka av Fia som fyllde år, Grattis! Finns det något godare än smörgåstårta? Nej tänkte väl inte det!
Lite lustigt var det ju ändå. Givetvis just idag just den tiden följer swings barchef peter med therese till stallet. Av alla dagar och tidpunkter när både jag och sofia är där. Haha små roligt sådär. En parantes där med, lite mer personligt meddelande Beca du hade väldigt rätt, blev full i skratt när jag insåg hur rätt du hade.. Hur kunde jag inte ha märkt detta innan?!
Men men nu får ni vara med igen. Ska göra något så mysigt som att gå ut och gå med vovven nu i det fina vårvädret. Solen är påväg ner och det är sådär härligt ljummet ute. Älskar det verkligen! Så, måste dra nu. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0