You deserve nothing but the best.

Lördag idag för er som inte visste det.. Vad händer ikväll då?
Ja... Min kväll är fortfarande ett mysterium och lär vara det ett par timmar till men jag vet vad jag vill göra iallafall. Sen har jag en reservplan med hehe, ovanligt för att vara mig som jämt planrerar i sista stund och sen blir det ändå inte som jag planerat.
Men nu tänkte jag faktiskt däremot åka till min lilla pålle som står i sin box och tycker extremt synd om sig själv, och jag förstår han faktiskt. Därför ska vi ut på promenad goodie och jag.

Skulle ju som jag skrev i förra inlägget åkt till göteborg idag, men nehe då inte denna helgen heller. Delvis för att jag klantat till mig lite. Jaja, det fixar sig alltid! :)

Jaja nog om det, framtidsplaner har snurrat i mitt huvud idag.. Ganska rejält också. Såhär ligger det till, blir det inget mer här hemma så ska jag åka... L.A here I come! och då kan ni räkna bort mig från Borås listan för jag lär inte åka tillbaka. En del att fixa innan dess, och för att vara helt ärligt så hoppas jag att man har fler anledningar att stanna än att åka...

Hur kommer det sig föresten att hittar jag en låt jag gillar så är det enbart den som spelas ur mina högtalare i..
5 timmar kanske? tröttnat då? Nej nej, det är bara början!
Just nu är det Jesse som är mitt nya offer! :)
                                                                                                                                               image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0