That man ain't safe.

Detta kommer bli ett kortfattat inlägg, ni kommer nog förstå sen.
Igår?! Vart ska jag börja?
Jag och Tina satt hos mig och kolla på Danny och "sexiga" bonnen Karl-petter skaka loss på dans golvet tillsammans med lite icke-nyttig dricka..
Gott om tid tänkte vi, ja verkligen! Bussen går bara om en kvart till Göteborg och då kom vi på att det var nog dags att börja dra sig.
4 minuter kvar och vi åkte hemifrån.. Ni kan ju gissa vart det slutade?
Inget göteborg för oss alltså utan vi åkte in till stan istället och gick in på swing..
Ja, som sagt det var ju bara början! Visade sig att det var nått hårdrocksband där och spela. Förlåt, men hur i allsindar kan ni tycka att det var musik? hehe
Jaja jag och tina (mest jag) stack ju ut lite mot alla svarthåriga svartklädda människor så vi klarade väl av at5t vara där ca 20 minuter varav 19 minuter va inne på toan i as garv!
Harrys here we come. Var en lättnad att komma in och se alla äldre människor för en gång skull! Tack!
Jag hade i vilket fall grymt roligt igår, träffa massa kul folk och fick skratta lite åt desperata pappor! Ja, helt sjukt kul vart det Tina! :)
Dock inte lika kul efter, haft ont i handen några dagar men när vi skulle åka hem började det påriktigt. Sov väl 3 timmar sen gock det inte mer.. Ringa runt till alla möjliga ställen för att handkirurgen i gbg inte är öppet på helgerna.
Jag vet inte vad sjuksköterskor har emot mig? Men något är det verkligen!
"Nej, men lilla gumman ta några alvedon så går det över ska du se..." Jaja som vanligt när jag ringde till dom i göteborg så sa dom något helt annat, tvärtemot naturligtvis..
Ja så det var ju bara att pallra sig in till lasarettet, tur att jag fick en sånn söt sjuksköterska denna gången. Hade något att spana på.. hehe ne men han va trevlig iallfall. Sprang och kolla hur det gick för stackars mig varannan minut. Då var jag ändå där i 6 timmar.
Då kan man fråga sig, vad kom dom fram till?
Jo mina vänner, om ni har ont av sånthär med skador och sådär så kanske ni ska låta bli att läsa.
Vilket fall, jag har ett stift som sticker ut en bit från handen. Bara för att hålla tummen helt stilla på plats tills den läkt helt. Detta stift drar man sen ut.. (ont ja!!)
När vi tog bort gipset var stiftet borta! Putts väck bara.. Men vi hitta det snart, i handen hade det gått in och gömt sig. Så alltså ligger gipset och trycker på stiftet som ligger.. och ja ni kan ju tänka själva. Ont som fan gör det iallafall!
Och vad gör dom? Röntgar och gipsar om.. och tar några misslyckade blodprov med iochförsig!
Så nu ska jag ha det såhär tills på måndag, då jag får ringa till handkirurgen.. Vad gör dom?
hmm ingen aning dom får väl skära upp så dom får ut (nu kommer jag säga något väldigt dumt men det skiter jag i) stift-helvettet och att det slutar förstöra för mig. Jag tror inte jag kan ha mer otur vad gäller min hand nu! helt sanslöst! Jag hatar läkare och sjuksköterskor!!
image77
Jaja ikväll blev det ju inget för mig då, kan ju inte ens köra.
Så får hoppas att ni har kul åt mig därute för nu ska jag hitta på annat iallafall.. Sova och bosätta mig i telefonen eller något!
Parta lugnt, eller nej gör inte det! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0