Snacka om lycka.

Jag har varit i göteborg idag på sahlgrenska.. och jag har blivit av med mitt stift och gipset! Det ser ut att börja läka ihop nu sa han! Gissa om någon är lycklig? Min stackars hand är dock helt bort tynad, alltid haft smala handleder och fingrar men dethär var ju dock lite extremt.. Men det tränar jag upp snart! :)
Röntgen bilderna denna gången tyckte tillochmed vi såg mycket bättre ut. Har några häft-grejs i handen med, men dom får tydligen sitta där. Så det låter bra tycker jag!
Gissa vem som inte får sola handen på ett år nu då? Tackar!
Nej, men får väl ha något för ärren bara. Dom blir tydligen så fula annars. Med tanke på att han sytt så otroligt fint just bara för att jag inte ska få ärr så behöver jag ju inte förstöra det med att envisas att sola. Bara imorgon kvar sen är det bara det värsta kvar! Rehabiliteringen för mig och goodie! Tror dock det blir lättare för goodie, men men tänk inte på det nu. Jag är ju gips-fri!! Så nu ska jag åka till min pålle och krama honom lite extra, och berätta att han inte behöver vara sympati-halt längre!
Tävlingssäsong 2008 - Here we come.

Ska ringa alla med, chefer (som faktiskt verkar saknat mig) Jesscia så jag kan börja praktisera på Tonic snart. Redan på lördag om inte Motala-gänget kommer hit då!
Det kan bara gå åt ett håll nu känns det som, och det är så jag vet inte... Vill bara säga..
Fan vad underbart! =D
image114
Jag och Frida, för ett antal år sen! :) Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Patric

Underbart å höra :D Så glad för din skull!!!

2008-03-25 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0