Only you can help me.

Håll i hatten, nu behöver jag eran hjälp här.
Nästa år ska jag och mamma ut och resa tänkte vi. Alla åker ju till Thailand och sådär, känns så vanligt och uttjatat. Får jag välja så blir det ju givetvis Borabora...

Men tillbaka till verkligenheten nu Jenny (även om jag SKA åka dit innan jag dör så)..
Vi funderade lite på kanske Malaysia, Vietnam eller något sådant ställe. Någon som varit iväg borta i Asien någonstans och vill rekomendera något?
Ni får gärna säga till isåfall! :) Är ett tag kvar som sagt, men ännu bättre att börja titta runt redan nu!


Till något helt annat. Som kanske alla sett så har våran alldeles egna Marcus Schenkenberg bestämt sig för att till sist slå sig till ro. Nu saknas det ju bara en sak då, en fru som även ska bli en blivande mamma. Vart lämnar man in sin ansökan?
      


Nu känner jag att jag hoppar lite, men blir så ibland. Björn Gustafsson och Soran Ismail ska gå ihop som alla kanske sett och tunera under 6 veckor i höst. Två andra killar ska vara med också, som jag faktiskt inte hört så mycket om innan. Men riktigt roligt tycker jag, ska helt klart försöka fixa biljetter till antigen 25-26/9 i Göteborg eller 25/10 här i våran trevliga stad Borås. Får inte missas!
image121

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant, de får vi hoppas ;)

2008-03-26 @ 19:14:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: jasså kul att höra :D

2008-03-26 @ 19:44:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0