My heart beats only for you.

Jag skulle kunna skriva om något vettigt och läsvärt idag men orkar inte det längre. Däremot kan jag berätta om en artikel jag läst (för er som inte redan hör talas om den) som handlar om en tjej som blev våldtagen vid tio års ålder och som givetvis blev gravid. Flickan från Egypten blev våldtagen av en 21-årig granne och vågade givetvis inte berätta för sina föräldrar. När magen började växta tog föräldrarna med henne till läkaren som konstaterade att hon var gravid.
Med risk för att repetera det jag redan skrivt kommer ett litet utklipp från artikeln:

"Hend utsattes för ett sexuellt övergrepp när hon bara var 10 år. Nu är hon den första i arabvärlden som med hjälp av sina föräldrar vågar berätta om våldtäkten.
Först tyckte Hend att det var konstigt med dottern Menna. Jag var ensam om att leka med mina dockor, plötsligt kom hon och jag kände att hon ville ta mina leksaker.."

Har inget mer att säga än att det är helt fruktansvärt..
Grannen som gjorde detta borde skjutas, så enkelt är det. Killen som gjorde det släpptes, och man tror att mannen och hans familj mutat domaren..
Hör ni själva hur det låter?
Osannolikt och sjukt..
Tjejen är idag 12 år och hennes dotter 7 månader..


Över till något helt annat, nämligen mitt liv. Som just nu känns otroligt okomplicerat! Vilket jag är evigt tacksam för. Imorgon ska jag och Tina till Göteborg och kolla läget, Valand tänkte vi faktiskt. Kan ju bli riktigt trevligt faktiskt. Någon som vill hänga på? Jag och Tina ska nog ha en tvåmanskväll imorgon tror jag faktiskt.
Vilket fall ska bli riktigt roligt!
Men nu ska jag rulla vidare till Min "Mr X".. Allmänt känt uttryck nu. Men min är i form av en herre på hela fyra ben! Dubbelt så kul och dubbelt så snygg!
Hade han varit en herre på två ben däremot.. Förlåt nu Mr X, men då hade du faktiskt gått mig på nerverna! :)

image87
Visst är han en stilig herre! ;)

Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0