Judgement Day.

Imorgon får jag min dom. Ska till Sahlgrenska då och röntga min hand! Får se om det blir nytt gips eller kanske tillochmed blir av med skiten nu! Inte troligt, men man kan ju alltid hoppas. Får väl också reda på hur vi ska göra med allt annat som kommit fram under operationerna. Börjar bli ganska nervös nu. Eller för att va helt ärlig har jag faktiskt haft en klump i magen flera dagar. Men den lär inte försvinna förän på onsdag då Goodie också får sin dom. Men han blir nog däremot friskförklarad tror jag. Så på torsdag är första gången på 4 månader och 7 dagar som jag rider igen. Det har inte inträffat att jag inte ridit på så länge innan på.. 14 år! Men nu så :) Gissa om jag saknat det?

Ni får hålla tummarna för båda mig och goodie nu! Vi behöver det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0