It's been awhile.

Ingen snö idag iaf, den är nog påväg bort nu.. Äntligen! Vill ha vår nu.
Skulle egentligen gått på personalmöte idag.. Men det gick bara inte.
Så nu sitter jag här, dock inte så länge till för ska faktiskt göra lite nyttiga saker. Tro det eller ej!
Ikväll ska jag till Mormor och Morfar och äta påskmat... Jag vet varför man firar påsk och så, men är det ingen mer än jag som tycker att just påsk känns väldigt onödigt? Iochförsig, dom flesta är lediga så det tycker ni säkert inte då. Men annars?
Jaja ska iallfall dit och verka social och glad! Ska bli kul att träffa Anna igen iochförsig. Det var ju ett tag sen, eller någon gång på swing iochförsig men tror varken Anna eller jag var.. vad ska man säga? hundra procent nere på jorden den kvällen.
Sen ska jag och Tina ut, bestämde det precis nu faktiskt. Känns som om det behövs idag. Blir dock att vara nykter annars vet man aldrig vad som händer! :P
Nej men jag ska iallafall ut och ha kul ikväll, har jag alltid med dig Tina så! Får se vart det bär av idag bara. Finns väl tre ställen att välja mellan här i borås. Men antar att det blir xoy denna torsdag med! Planer för påskafton då? detta eviga tjatande om denna dag. Ännu bara en dag som ger folk ännumer anledning till att festa, (och äta godis då...) och ingen har egentligen den blekaste aning om varför. Vadå jag är ju ledig?
Inte för att jag går och funderar över direkt varför vi firar påsk.. inte mer än nödvändigt iallafall! Men på lördag ska jag vara en av dom som inte har en aning om vad det är för speciellt med påskafton. Det var ett tag sen sist, men fortfarande bara lagom för min del! :)
Göteborg tror jag det blir iallafall, fast samtidigt kul att gå ut här i borås med eftersom en helg som denna är det så mycket folk ute som man kanske inte träffar på annars.. Jaja nu fick jag beslutsångest.. Tack för den!
Men det är ju flera timmar kvar tills Lördag så det är nog lugnt. Det löser sig alltid!
Nu tänker inte jag sitta här mer men ni får ha det så bra allihopa ät inte ihjäl er!
Kram på er.
image108
Glad Påsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0