I must move on.

Nu tänkte jag skaffa några ovänner, såhär på kvällen!
Men det är nämligen såhär, att det har hänt en väldigt pinsam sak... Det har hänt förr och jag borde lärt mig att man sitter inte vid datorn och speciellt inte efterfesten en söndag eller måndag.. Men idag spelade det ingen roll längre faktiskt. Så ni som hittat hit därifrån, ni får väldigt gärna läsa bloggen men helst inte logga in på min sida på EF denna veckan bara! Jag försöker ta mig ifrån denna "hederslistan". Annars får jag väl ta bort skiten, igen!
 Kul att besökarna på bloggen däremot ökat, det gillar jag mer däremot. Jaja nu är det ur världen iaf!

Så då tänkte jag berätta om ett nytt fenomen som tagit sig hela vägen till Sverige. Satt och titta runt på internet och så dök detta upp, faktiskt en lite kul grej.
Ni kanske hört talas om det innan men men.
Singelringen.
Som ni själva hör är det en ring för alla singlar, ja varför inte?
Kan ju kanske verka lite väl desperat med men det får man väl själv avgöra. Jag kan nästan garantera att allt fler och fler kommer spana efter just denna ring när man går ut härdanefter.
Jag själv däremot tycker att det är aningens desperat, och vill varken kolla efter ringen eller köpa en själv. Men alla kan ju inte vara likadana och därför nämner jag detta för er som tycker att det är en kul grej.
Sen påverkar kända personer oss varken vi vill eller inte så därför nämner jag även att personer som Naomi Campbell, Kendra Wilkinson, Jeremy Jackson och tillochmed Holly Madison har skymtats med denna ring. Är det inte ett rött snöre runt handlederna så är det en blå ring runt fingret. Ja vad gör man inte för att tjäna pengar! ;)
http://www.se.singelringen.com/

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Så snygg kendra ska vara jämt då!

2008-03-11 @ 01:10:25
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0