Can we bring yesterday back around?

Fredag idag.. Känns som det är söndag eller något. En riktigt skit dag! Men det gick faktiskt över mer och mer. :)
Hade riktigt kul igår med Tina på Swing, hade från början tänkt att dra till Xoy men blev inte så av förklarliga skäl. Blir inte alltid som man tänker, men sen var det ju tur för fick goda drinkar av Therese och peter istället! tackar! ;)
Idag ska jag och tina ut och slira igen, får se vad det blir av denna dag. Inte pratat med henne än så!

Fått lite klagomål att jag aldrig lägger upp bilder på mig själv i min blogg. Så bara för detta ska jag lägga upp en från igår och sen behöver ni inte nämna något om det på några månader! bra deal! ;)

Imorgon då? Påskafton.. det är stort! Då blir det göteborg tror jag. Ingen aning om vart än men det löser sig alltid!
Men nu ska jag till min pålle och ut och gå en sväng!
Hoppas ni får en bra långfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0