Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.

Alla behöver vi en lång och skön semester ibland ellerhur? och nu har jag även infört något som kallas för datorsemester min dator har nämligen fått ledigt från mig.. Eller jag från den kanske jag är inte säker. Men nu så kommer vi vara bästa kompisar ett bra tag kan jag lova. Okej, nej inte riktigt så illa kanske. Men definitivt kommer mina trogna läsare få bli uppdaterade mycket oftare igen. Ni andra, jag hoppas ni hittar hit snart igen! :) För även om vi haft lite semester från varandra så har jag faktiskt funderat en hel del och det kommer dyka upp en del skojiga saker här. Förutom min dagliga uppdatering om mitt eget liv då som ändå verkar vara några som följer här! Haha hmm, stackars er..
Vad har hänt senaste tiden då? Så himla mycket kan jag lova, så jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Fått massa nya kompisar kan jag börja med, kompisar som jag hoppas ha kvar resten av livet! och några som jag hoppas slippa ganska snart med antar jag.. Inga detaljer där för det hade varit elakt av mig..
Men hur kommer det sig egentligen att när man är tjej så blir det bara svårare och svårare att skaffa nya tjejkompisar framförallt?
För så fort man försöker "komma in" i ett nytt tjej gäng så blir man någon sorts konkurrent? Så himla tråkigt. Men denna gången blev det inte alls så utan snarare tvärtom, och ja... Nu är det bara att börja bilda massa uppfattningar som hittils varit väldigt bra.
Mer då?
Jo, min bil! Min nya Mazda jag köpt alldeles själv. Vet fortfarande inte om det var ett onödigt köp med tanke på att jag nästan inte har en enda kompis som lagt så mycket pengar på en bil. Inte någon iaf som är lika gammal som mig, möjligtvis äldre. Visst fasen klagar folk på det också, men jag vet att ni bara är avundsjuka ;)
Nej men det är ju inte direkt någon överdriven sportbil, den är snygg, enkel, säker och skit rolig att köra. Jag älskar den bara! Föresten provkörde jag en del sportigare bilar men jag vart inte något imponerad faktiskt, det enda som var kanske lite kul va ju när man faktiskt kunde gasa lite... Men sen liksom?
Nej inte min grej alls, jag är super duper nöjd!
Annars? Jobbar jag och tränar för fullt, dock kom jag ju igång med Goodie min givetvis blev han halt igen efter hovslagarn varit här. Kanske det är hennes fel ändå? Jag vet inte. Vet bara att ingen hovslagare i hela sverige ställer upp som hon gör och har gjort. Helt otrolig har hon varit, sen är ju Goodie som han är med sina hovar. Så grymt jäkla tråkigt bara.
Gissa vem som är lyckligast idag då? Fått min bikini från Beach bunny idag, sitter här med den på och är helt kär! Vem sitter seriöst med bikini framför datorn när det regnar ute? Hmm

En liten notis bara sådär..
Är otroligt frunktansvärt avundsjuk på er som är nere och tittar på fotbolls-EM nu. Mycket hellre det än att fira midsommar och ja, i princip allt som man någonsin kan fira hela sommaren. Vill dit..

Herregud vad jag sitter här och saknar Martina nu. Du får komma hem snart gumman. Men känns skönt ändå att vi hållt så himla bra kontakt när du varit borta. Ändå blivit att vi pratat en del, och då snackar vi flera timmar i telefonen om allt nytt och alla rackartyg! :)
Förövrigt har ju den där (fula och idiotiskt onödiga) statyn kommit upp här nu. Du ville ju ha förändringar! ;)
Nej nu får jag sluta skriva så ni orkar läsa med.
Föresten är det italien som gäller ikväll!
Kram på er vänner.

Kommentarer
Postat av: Emla

Har det löst sig föresten för den där tävlinge i Augusti eller när var den :)?

2008-06-13 @ 17:21:19
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0