Välkomna tillbaka.

Sa ju att jag skulle komma tillbaka snart och nu mina vänner är jag här för att stanna ett par dagar iallafall. Så har en del att uppdaterna nu känns det som.
Hänt mycket sen sist som sagt, men orkar inte dra upp det förgångna.. ni kommer säkert ikapp det hela längre fram ni som följer bloggen. Gör ni inte det så är det väl inte värt att veta bara!
Men kan berätta hur jag tillbringat min helg.. Jobbat och jobbat..
Sov natten i lördags och som vanligt sov jag ur uselt så var hyffsat trött i söndags när jag Isabella och hennes mamma åkte till Ikea. Var inte på super shoppingshumör så blev mest ljus faktiskt, men oj vad det luktar gott i mitt rum nu!

Idag mötte jag mysiga Madde i stan, satte oss på espresso house en stund. Sen kikade vi i lite affärer..

Vilket fall nu är jag ledig tills på onsdag och vet ni vad som händer då?
Jag är ju väldigt sällan ensam hemma med tanke på mina bröder (ni som vet vad det handlar om ni förstår vad jag menar, ni andra får fortsätta läsa helt enkelt bara) men på onsdag har mamma lyckats övertala pappa att åka med till Rhodos. Fest i helgen då eller? o ja!
Hehe nej mamma och pappa ni kan vara lugna, jag vet att ni är här inne och läser dethär så.. Jag ska sköta mig.. Vattna blommorna, mata djuren och allt som mamma nu tjatat om..
Men kan faktiskt bli en rolig sak som händer i helgen, men tänker inte säga något fören jag är säker.. :)

Vilket fall, på fredag har jag fått ta ledigt för jag och Isabella och Goodie ska på roadtrip.. Till skåne eller närmare bestämt Saxtorp.. Någon som vet vart det ligger? Nej inte jag heller men det löser sig alltid.. (oj vilken panik mamma skulle få om hon läste detta nu, men lugn mamma.. Andas.. Jag har mobilnumret till kliniken så jag kan ringa dom:))

Nej men vet ni vad, nu ska inte jag sitta och skriva mer strunt här som ni inte orkar läsa er igenom ändå. Men jag lovade ju mer bilder nu när jag bytt mobil.
Ska bara förstå mig på hur jag fixar allt sådant där..
Kan vara jobbigt för en blondin faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Lo

Ah man ser ju vad det står. Funderat på att göra textfärgen ljusare?

2008-07-07 @ 20:34:43
URL: http://peachy.se
Postat av: Jenny

Inte jag som designat sidan och eftersom jag är så dålig på sådant så tror jag det får vara lite svårt att se isåfall, Tyvär!

2008-07-07 @ 20:38:31
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: M

Fin blogg :)

2008-07-07 @ 20:47:30
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0