Kung fu panda.

Hej vänner.
Haft en bra dag?
Min (som alla andra dagar just nu känns det som) har varit perfekt.
Började med att springa en tur med hunden i skogen. Faktiskt inga incidenter alls idag. Kan vara nytt rekord...
Efter det in till stan en snabbis, sen hem duscha och göra mig iordning innan super mysiga Madde kom hit och vi åkte till Göteborg. Planerade att se lite fotboll, äta och även hinna shoppa lite.
Började med att äta.. sen shoppa.. sen kom vi inte längre. Köpte massa kul, bland annat nya skor från NK (ovanligt för att vara mig, nej jag vet..) älskade dom iallafall!
Vet att ni brukar tycka att det är dåligt att jag aldrig lägger upp bilder på sådant jag köper (som alla andra bloggare gör) men jag har aldrig förstått mig på detdär ändå.. Varför göra det egentligen? Bryr någon sig verkligen? så länge inte jag tycker det är så fint så att jag tipsar er, eller det är extra bra på något sätt så kommer det va dåligt med sådanna bilder.. Men är det någon som verkligen vill se så finns det bilder, jag har fixat det förr och jag gör det igen..
Sen hem igen och så hamnade man framför datorn, myspys. Såg också precis att min film blev klar Kung fu Panda för hela slaten.. Kan inte bli bättre, älskar sådanna filmer. Ni får tycka precis vad ni vill om det :) Ne nu kan jag inte sitta här mer, måste se den nu! Myspys med Ollie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0